Kwaliteit
Zorg vanuit ons hart.
Kwaliteit
Vast en Zeker zorg kan zeven dagen per week 2-3 dagdelen zorg bieden en wij garanderen dat wij de zorg kunnen verlenen die u nodig heeft. Wij vinden het belangrijk dat de kwaliteit van onze zorg hoog is en in de toekomst ook gewaarborgd blijft. Om dat te realiseren werken wij uitsluitend met gediplomeerde en professionele verzorgenden en verpleegkundige..
Vast en Zeker zorg
- Wij zijn gecertificeerd van HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn: onafhankelijk en betrouwbaar.
- Wij verzorgen voor onze medewerkers regelmatig scholingen qua kennis en vaardigheden “up-to-date” blijven.
- Wij zijn lid door erkend leerbedrijf(SBB)
- Wij worden actief ondersteund door een Geschillen commisie
- Wij werken samen met Point en Zorgdomein, deze zijn aangesloten bij de ziekenhuizen,huisartsen en ect,
- Wij communiceren op deze manier geheel veilig en privacy is gewaarborgd.
- Wij werken met systeem ONS is een verzamelnaam voor de diverse applicaties van het bedrijf Nedap.
Privacy Regeling
Klachtenregeling
Wij doen er alles aan om u de zorg te geven die u nodig heeft zodat u een tevreden cliënt van ons bent. Toch kan het voorkomen dat u over bepaalde aspecten van de door ons gegeven zorg niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als u dat aan ons laat weten, bijvoorbeeld door dat bespreekbaar te maken bij één van de verzorgenden die bij u langskomt. Zij zal dan met u bespreken hoe wij het beter kunnen doen en zal dat vervolgens ook doorgeven aan de andere verzorgenden.
Indien u daarin geen vertrouwen heeft of dat in uw ogen hierna de zorg niet verbetert, kunt u formeel een klacht indienen. Dit kan u doen via een mail of een brief aan
klachtenfunctionaris@vastenzekerzorg.nl
of
Klachtenfunctionaris Vast en Zeker Zorg
Bvp/a Fruitweg 25
2525 KG Den Haag
U kunt in uw schrijven aangeven of u wilt dat de klachtenfunctionaris eerst met u in gesprek gaat, dan wel dat u er de voorkeur aangeeft dat de directie meteen wordt betrokken bij de klachtbehandeling. In het eerste geval zal de klachtenfunctionaris met u in gesprek gaan. In dit gesprek gaat de klachtenfunctionaris na wat uw klacht precies inhoudt en welke oplossingen voor u acceptabel zijn. De klachtenfunctionaris brengt hierover advies uit aan de bestuurder. De bestuurder neemt hierover een besluit en legt zijn beslissing vast in een brief aan u. In het tweede geval zal de directie rechtstreeks met u in gesprek gaan. De directie zal de uitkomsten van dit gesprek ook vastleggen in een brief aan u.
Indien u niet tevreden bent met de beslissing van de directie, kunt u vervolgens een schriftelijke klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg.
Het adres is:
De Geschillencommissie Zorg
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
De Geschillencommissie is een onpartijdige, deskundige commissie. Deze beoordeelt het besluit van de directie naar aanleiding van uw klacht en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.